Audi Mobiliteitsgarantie

Bij elke nieuwe Audi hoort een gratis mobiliteitsgarantie. Mocht uw Audi ooit dienst weigeren door een technisch mankement, dan zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk weer op weg kunt. De kosten van deze service zijn voor rekening van Audi.

1. Hulpverlening in Nederland.

Stel dat u waar dan ook in Nederland met pech komt te staan. In dat geval belt u 0800 – 28 34 48 57 (0800-AUDIHULP). Op de snelweg kunt u eventueel gebruik maken van de praatpalen. Vermeld altijd dat u Mobiliteitsgarantie heeft. De alarmcentrale schakelt vervolgens de dichtstbijzijnde dealer of hulpverlener in. Die komt direct naar u toe, zodat u snel weer op weg kunt. De centrale is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar.

2. Hulpverlening in het buitenland.

U belt nu 0 0800 – 28 34 48 57 (0 0800-AUDIHULP). Indien niet bereikbaar, kunt ook rechtstreeks bellen via 00 31 33 49 49 102. De verdere procedure is identiek als hierboven omschreven.

3. Directe reparatie is niet mogelijk.

Is reparatie binnen een redelijke termijn niet mogelijk, dan overleggen wij met u wat de beste oplossing is.

  • Vervangende auto voor de duur van de reparatie (maximaal 5 werkdagen)
  • Vergoeding voor taxikosten/openbaar vervoer tot maximaal € 80,-
  • Onderdelen service in West-Europa
  • Vergoeding parkeergeld/telefoonkosten tot maximaal € 25,-
  • Hotelovernachting voor u en uw passagiers (maximaal 5 dagen)
  • Verder reizen per trein of vliegtuig, indien geen gebruik gemaakt wordt van vervangend vervoer voor u en een medepassagier tot maximaal € 400,- per persoon
  • Repatriëring van de auto tot maximaal € 400,- als reparatie niet mogelijk is, ook als u de auto zelf weer wilt ophalen

De kosten van deze hulpverlening zijn voor rekening van Audi. Worden in het buitenland toch kosten in rekening gebracht, dan vergoedt Audi de (originele) rekening.

4. Kosten die niet binnen de Mobiliteitsgarantie vallen.

Voorbeelden van kosten die niet onder de garantie vallen zijn bijvoorbeeld:

  • Lege accu door eigen toedoen
  • Achteraf verkeerd ingebouwde accessoires
  • Sleutel in afgesloten auto achterlaten
  • Verkeerde brandstof getankt
  • Lege tank
  • Ongeval

In zo’n geval laten wij u uiteraard niet in de steek. De kosten zijn dan echter voor uw eigen rekening of vallen onder uw verzekeringsdekking.
Na afloop van de garantietermijn van 2 jaar, zijn de kosten van eventuele reparaties en de benodigde onderdelen voor uw rekening.

5. De Mobiliteitsgarantie, een Audi-leven lang.

Indien u uw auto volgens de fabrieksvoorschriften bij ons laat onderhouden, worden er stempels aangebracht in uw Serviceplan (service boekje). Die stempels vormen het bewijs dat uw auto aan de voorwaarden voor de Mobiliteitsgarantie voldoet. Dan geldt de Mobiliteitsgarantie een Audi-leven lang. Het maakt daarbij niet uit hoe oud uw Audi is.

FacebookInstagramlinkedin

VacoBovag